هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل توریست آنتالیا

یکی از هتل های زیبا و مدرن آنتالیا هتل 4 ستاره  توریست است. هتل توریست آنتالیا دارای نمای زیبای رو به دریا می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مدرن با مکاناتی عالی نظیر سشوار, اینترنت, مینی بار, ال سی دی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل توریست آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا استخر روباز, ماساژ, سونا, حمام ترکی, زمین بازی, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ, اسب سواری و ... فراهم کرده تا آنها در زمان اوقات فراغت به آنجا بروند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای مختلف و خوشمزه و از ویژگی های خوب آن این است که مسافران هم می توانند در سالن غذا خوری و یا کنار استخر میل کنند. خدمات رستوران 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

استخر رو باز, اینترنت, ماساژ, سونا و حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی برای کودکان, اتاق های مخصوص برای معلولین, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ و اسب سواری, دوچرخه, سوئیت های مخصوص تازه عروسان و ... که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هیمروس آنتالیا

یکی از هتل های خوب 4 ستاره آنتالیا هتل هیمروس است. این هتل دارای ۸۵ اتاق زیبا برای مسافران تور آنتالیا دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. هتل هبمروسآنتالیا دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین تور آنتالیا به راحتی با وای فای ارتباط برقرار کنند این هتل باری مسافران تور آنتالیا باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی فراهم کرده است.رستوران هتل هیمروس آنتالیا در محوطه باز هتل می باشد.

 

 

 

هتل آدنیس آنتالیا

از شیک ترین و بهترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره آدنیس می باشد که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است. هتل آدنیسآنتالیا دارای اتاق های شیک و مدرن با سو ئیت هایی زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هر اتاق دارای امکانات عالی از جمله سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و...  با چشم اندازی زیبا که رو به دریا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا رستورانی با غذاهای متفاوت مانند سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی فراهم کرده است. مسافران تور آنتالیابا انتخاب هتل آدنیس آنتالیا می توانند سفر خوشی را بر جای بگذارند.

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), پینگ پنگ، بیلیارد مخصوص مسافران تور آنتالیا، پرتاب دارت, خدمات زیبایی آرایشگاه, رستوران با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی, اینترنت و .. که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: